Home


Vítejte na stránkách výživového poradenství!
 

Jídlo a stravování je příjemnou záležitostí v životě člověka. Jídlem neuspokojujeme pouze hlad, ale dodáváme tělu důležité živiny potřebné k udržení optimálního zdraví a výkonnosti. Potrava je tak vkladem do celkového zdraví a psychické pohody. Je nutné starat se o své zdraví včas, aby se o něj nemuseli starat lékaři. Výběrem vhodných potravin se lze preventivně bránit různým nemocem. Přiměřená, adekvátní výživa se skládá z vyváženého množství základních živin: sacharidů, tuků, bílkovin, vitamínů, minerálů a samozřejmě vody. 


Hlavní přidaná hodnota

  • spočívá v pravidelném opakovaném změření na speciálním tukovém analyzátoru
  • kritickém rozboru minulého zkonzumovaného jídelníčku
  • doporučení nového sezóního jídelníčku
  • nastavení plánu a závazku do budoucna
  • obzvláštnění plánu vhodně načasovanými detoxy
  • pochvala a společná radost z dosažených výsledků.

Výživový poradce je tak vlastně koučem a průvodcem na Vaší cestě k lepší postavě a zdravému podílu tělesného tuku Vašeho těla.



Co dál? Vyberte si podle ceníku nebo nás rovnou kontaktujte přes email.



Dále zde shrnujeme 8 hlavních zásad zdravého hubnutí, kterých byste se měli držet. Pevná vůle a dodržování je na vás. Pokud vše zvládnete sami, v podstatě výživového poradce nepotřebujete. Pokud se vám upravit tělesný tuk nedaří, je vhodné se sejít.


Pití
Dostatečné množství vhodných tekutin je naprostý základ: proto v pravidelných intervalech pijte.
Mějte na stole vždy sklenici vody, tak aby byla na očích. Noste s sebou menší lahev s vodou. Uvidíte, půjde to...
Voda je základní a nezbytnou živinou pro jakýkoli živý organismus. Bez vody není život. Voda udržuje stálost vnitřního prostředí, slouží jako transportní medium. Přivádí živiny a odvádí zplodiny látkové přeměny, udržuje tělesnou teplotu, je nezastupitelná při trávení a vstřebávání živin. Nedostatek vody je pro každého člověka kritický. U sportovců hrozí zhoršení výkonnosti v důsledku přehřátí organismu a nedostatečného přívodu živin a odvodu zplodin, zhoršená regenerace. Proto je třeba nejen při sportu klást velký důraz na pitný režim a sportovní nápoje.

Pravidelnost

Snažte se jíst v pravidelných intervalech – cca každé 3 hodiny.
Jídlo je cesta k optimální váze. Díky pravidelnému příjmu tělo nemá potřebu si dělat zásoby na horší časy. Ví, že pravidelně dostává potřebné živiny. Pravidelné jídlo také zaručuje stabilní hladinu glukozy a díky tomu nedojde k návalu hladu, kdy bychom nejraději vyluxovali celou ledničku.

Priorita
Váš organismus má své priority: buď energii vyrábí nebo uskladňuje. Umožněte mu to tím, že budete jíst v klidu – alespoň tři hlavní jídla. S velkým jídlem nespěchejte a jídlo hodně rozkousejte: nehltejte. Nedívejte se při jídle na televizi.

Přirozenost
Vybírejte si přirozená jednoduchá přírodní jídla bez obsahu konzervantů, umělých barviv a příchutí, sladidel a okyselovadel.
Jídla a potraviny konzumujte v co možná nejpřirozenějším stavu, aby zůstalo zachováno maximum z jejich původní nutriční hodnoty. Proto to nepřehánějte s jejich kuchyňskou úpravou (ve smyslu složitých výtvorů, převáření, přepékání, ...). Při kuchyňské úpravě jídel se snažte nepoužívat fast-foodové technologie – smažení či fritovaní zamražených potravin. Logicky se tedy snažte i fast-foodům vyhýbat.

První jídlo

Zásadně nevynechávejte snídani – absence prokazatelně vede k poklesu výkonnosti organismu a nárůstu váhy.
Snídaně je nejdůležitějším jídlem dne. Dodává nám potřebnou energii pro nastartování organismu do nového dne. Vynechávání snídaně může vést ke zpomalení metabolismu a návalům „žravosti“ v odpoledních a večerních hodinách.

Pochutiny
Není problém si občas "vsunout" do jídelníčku nějakou pochutinu - pokud budete žít aktivně a množství tuků bude optimální.

Převrat

Jedenkrát týdně si udělejte "žrací" den, kdy sníte vše, co chcete v množství, jakém chcete.

Pohyb
měl by být přirozenou součástí vašeho denního režimu.
V pravidelnosti je síla. Je doporučována pohybová aktivita minimálně 3 x týdně.
Je vhodné být členem blízkého fitka, zavázat se na delší období minimálně půl roku. Velice vhodný je kruhový trénink. Posilování zvyžuje podíl svalů v těle, což vede k rychlejšímu metabolismu a tedy spalování tuků. Pravidelnost 3x týdně je optimální. Ve volných dnech, doporučujeme svižnější procházku na čerstvém vzduchu, nebo ve Vašem fitku využívejte běhací pásy, rotopedy. Velice šetrná k Vašim kloubům je novinka posledních let, eliptický trenažer neboli orbitrek.
Rychlá procházka, cvičení a vlastně jakýkoli pohyb slouží jako skvělý předěl mezi pracovní a soukromou částí dne. Je tedy jedno, zda zařadíte pohyb před prací, nebo po práci. Ale hýbejte se!



Ať již Vás zlobí nějaké to kilo 
navíc,
neb
o se chcete "jen" zbavit celulitidy, zlepšit si kondici 
či příjemně strávit čas formováním 
své postavy v 
přátelském prostředí, 
neváhejte a přijďte!


Nabízíme vynikající dopravní dostupnost (přímo na metro B, stanice Anděl, objekt Ženské domovy).

Těšíme se na Vaši návštěvu...




Navštivte nás, pokud chcete
zpevnit a zeštíhlit postavu
odstranit celulitidu
zpevňovat svaly
podporovat prokrvování
vyhladit a vypnout kůži
tvarovat postavu (bodyforming)

www.betterbelly.cz
Princip BetterBelly
je jednoduchý. Během kardio vaskulárního tréninku na sobě máte oblečen břišní pás vytvářející infračervené záření. Díky intenzitě tepelného záření a ve spojení s mírným tělesným pohybem Vaše tělo bude muset pracovat ještě více, aby se ochlazovalo. Tepelné záření působí nejen na povrchu, ale také uvnitř břicha na tuk u tělesných orgánů, a podporuje zrychlení krevního oběhu. Výsledkem může být Vaší konfekční velikosti o 1-2 stupně!

Kardio zóna: eliptické trenažéry dokáží do cvičení zapojit svalové partie celého těla, zlepšit fyzickou kondici a podpořit spalování tuků. Díky intenzivnímu zatížení stehen, boků a hýždí jsou upřednostňovány ženami.  Ať již chcete zhubnout, nebo nabíráte svalovou hmotu, vždy potřebujete posilovat srdeční činnost.


Slim Belly „Zabiják břicha“
 je cílené hubnutí na břiše. Nechce zmizet Váš tuk na problémových partiích těla (břicho, nohy, zadeček) i přes změny stravování,
dietě a kondičnímu cvičení? Jedním z důvodů je špatné prokrvení. Metoda Airpressure Bodyforming je zaměřena právě na tyto partie těla.

Revoluční koncept Airpressure Bodyforming jsou dvě tlakové komory v břišním p
ásu, které vyvíjejí střídavě tlak na břicho. Tím se zvyšuje oběh krve v břišní oblasti - zejména v kožní a tukové vrstvě problémových zón.

Výsledky studií s více než 300 000 účastníky ukázaly, že revoluční program SLIM BELLY dokáže to, co mnoho lidí chce - spalovat tuky, zmenšit obvod pasu a zlepšit pokožku. Průměrné celoevropské zmenšení obvodu pasu dosahuje 8,3 cm.